Original title: Zavádění nového výrobku na trh
Authors: Machátová, Marie ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Vondrášková, Jitka (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce analyzuje proces zavádění nového výrobku firmy Henkel na český trh. Výrobkem jsou dvě zubní pasty Vademecum - na citlivé zuby a na bělení zubů. Práce popisuje proces, jeho složky a na závěr obsahuje návrh zlepšení a možnosti pro další rozvoj.
Keywords: Henkel; inovace; proces zavádění; trh zubních past; Vademecum

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6271

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3473


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share