Original title:
Marketingový mix Fitbox Kladno
Translated title:
MARKETING MIX OF FIT BOX KLADNO
Authors:
Šíma, Jiří ; Omcirk, Vilém (advisor) ; Pecinová, Markéta (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název: MARKETINGOVÝ MIX FIT BOX KLADNO Cíle: Cílem této práce bylo získání informací o fungování marketingového mixu z pohledu zákazníků i vedení centra. Na základě zjištění byly vyhotoveny návrhy a doporučení na zlepšení současného marketingového mixu. Metody: Marketingový mix byl analyzován pomocí marketingového výzkumu, konkrétně dotazníkového šetření, rozhovoru a pozorování. Výsledky: Podle výsledků šetření jsou zákazníci nejméně spokojeni s prostory šaten a přehledností webových stránek. Naopak nejvíce spokojeni jsou návštěvníci s kvalitou lekcí a přístupem instruktorů. Klíčová slova: marketingový mix, fit box, dotazník, interviewTitle: MARKETING MIX OF FIT BOX KLADNO Aims: The aim of this thesis is to collect information on the operation of the marketing mix from the customers and managers point of view. Based on these findings new proposal and recommendations were suggested in order to improve existing marketing mix. Methods: The analysis of marketing mix was performed by marketing research through questionnaire, interview and observation. Results: According to the results customers are least satisfied with changing rooms and web sites. In the contrary, most customers are satisfied with lessons quality and instructors attitude. Keywords: marketing mix, fit box, questionnaire, interview
Keywords:
fit box; interview; marketing mix; questionnaire; dotazník; fit box; interview; marketingový mix
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/76537