Název:
Management a marketing lázeňství a hoteliérství
Překlad názvu:
Management and marketing of spa and hotel industry
Autoři:
Klímová, Eva ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Odcházel, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem práce je na základě provedené marketingové analýzy navrhnout strategie a doporučení pro oblast marketingu vybraného lázeňského hotelu. Tato analýza byla provedena za pomoci klasických nástrojů marketingu, kterými jsou marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza, analýza konkurence a podobně. Praktická část je zaměřena na karlovarský hotel 5* Carlsbad Plaza, který je prvním spa a wellness hotelem v Karlových Varech.
Klíčová slova:
hotelnictví; lázeňství; management; marketing; marketingová analýza; marketingový mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6176