Original title:
Personální marketing společnosti Škoda Auto a.s.
Translated title:
Personal marketing in Škoda Auto a.s.
Authors:
Dvořáková, Iva ; Dvořáková, Zuzana (advisor) ; Stříteský, Marek (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá charakteristikou personálního marketingu, jeho cílů, cílových skupin a významu v řízení lidských zdrojů. Fungování personálního marketingu v praxi je popsáno na příkladu společnosti Škoda Auto a.s. Jsou zde shrnuty nejdůležitější nástroje, které podnik využívá v komunikaci s vnějším trhem práce i s vlastními zaměstnanci. V poslední části jsou pak analyzovány výsledky výzkumu mezi studenty a absolventy, který zjišťoval jejich postoje a očekávání vzhledem k prvnímu zaměstnání.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6002