Original title: Personální marketing společnosti Škoda Auto a.s.
Translated title: Personal marketing in Škoda Auto a.s.
Authors: Dvořáková, Iva ; Dvořáková, Zuzana (advisor) ; Stříteský, Marek (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá charakteristikou personálního marketingu, jeho cílů, cílových skupin a významu v řízení lidských zdrojů. Fungování personálního marketingu v praxi je popsáno na příkladu společnosti Škoda Auto a.s. Jsou zde shrnuty nejdůležitější nástroje, které podnik využívá v komunikaci s vnějším trhem práce i s vlastními zaměstnanci. V poslední části jsou pak analyzovány výsledky výzkumu mezi studenty a absolventy, který zjišťoval jejich postoje a očekávání vzhledem k prvnímu zaměstnání.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6002

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3319


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share