Název:
Marketing hotelového zařízení
Autoři:
Lutovský, Jan ; Polívková, Jana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
ger
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou hotelnictví a hotelového zařízení. Poukazuje na důležitost používání marketingu v odvětví služeb. V teoretické části práce charakterizuje hotelnictví a popisuje standardizaci ubytovacích zařízení. Dále se bakalářská práce věnuje marketingu a marketingovému mixu. V praktické části je aplikována situační analýza a analýza marketingových nástrojů na vybraný penzion. Na základě těchto analýz je uvedeno doporučení.
Klíčová slova:
Hotelnictví; hotelové zařízení; marketing; marketingový mix; situační analýza; SWOT analýza
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5920