Název:
Reklama a média
Autoři:
Maříková, Michaela ; Polívková, Jana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
ger
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Bakalářská práce popisuje základní charakteristiku reklamy a srovnání její pozice ve vybraném sdělovacím prostředku-televizi v České republice a v Německu. V teoreticé části je definována reklama a popsán její vývoj až do současné doby. Porovnání její pozice v oblasti televizního vysílání probíhá na základě několika kritérií-legislativní vymezení a právní úpravy, způsob financování a obecné názory a postoje obyvatel obou zemí k dané problematice.
Klíčová slova:
definice reklamy; financování televizního vysílání; komunikační mix; legislativní vymezení a právní úpravy reklamy; vývoj reklamy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5919