Název: Reklama a média
Autoři: Maříková, Michaela ; Polívková, Jana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: ger
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Bakalářská práce popisuje základní charakteristiku reklamy a srovnání její pozice ve vybraném sdělovacím prostředku-televizi v České republice a v Německu. V teoreticé části je definována reklama a popsán její vývoj až do současné doby. Porovnání její pozice v oblasti televizního vysílání probíhá na základě několika kritérií-legislativní vymezení a právní úpravy, způsob financování a obecné názory a postoje obyvatel obou zemí k dané problematice.
Klíčová slova: definice reklamy; financování televizního vysílání; komunikační mix; legislativní vymezení a právní úpravy reklamy; vývoj reklamy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5919

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3275


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet