Original title: Marketingová strategie pro společnost MARKID s.r.o.
Translated title: Marketing strategy for the company MARKID Ltd.
Authors: Dlouhá, Veronika ; Bílková, Jana (advisor) ; Laschoberová, Libuše (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Tato diplomová práce se věnuje navržení marketingové strategie pro lyžařský areál Skipark Mladé Buky provozovaný společností DIKRAM s.r.o. Součástí této práce je analýza vnějšího a vnitřního okolí, trhu lyžařských areálů a různých indikátorů majících vliv na navržení krátkodobé, střednědobé a dlouhodobé strategie.
Keywords: lyžařský areál; lyžování; marketing; služby; strategie

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5907

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3272


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share