Název:
Marketingová strategie pro společnost MARKID s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing strategy for the company MARKID Ltd.
Autoři:
Dlouhá, Veronika ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato diplomová práce se věnuje navržení marketingové strategie pro lyžařský areál Skipark Mladé Buky provozovaný společností DIKRAM s.r.o. Součástí této práce je analýza vnějšího a vnitřního okolí, trhu lyžařských areálů a různých indikátorů majících vliv na navržení krátkodobé, střednědobé a dlouhodobé strategie.
Klíčová slova:
lyžařský areál; lyžování; marketing; služby; strategie
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5907