Original title: Mezinárodní marketingová strategie vybrané společnosti
Translated title: International marketing strategy of a selected company
Authors: Koňáková, Jaroslava ; Bílková, Jana (advisor) ; Král, Petr (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Diplomová práce zpracovává marketingovou strategii pro vstup na trh Velké Británie pro společnost Stomi s.r.o. V první části práce jsou shrnuty relevantní teoretické koncepty a popsána metodika tvorby marketingové strategie v prostředí Business to Business. V praktické části práce je na základě této metodiky vypracována analýza trhu Velké Británie a navržena marketingová strategie.
Keywords: B2B; marketingová strategie; Velká Británie; vstup na trh

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5901

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3267


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share