Název:
Mezinárodní marketingová strategie vybrané společnosti
Překlad názvu:
International marketing strategy of a selected company
Autoři:
Koňáková, Jaroslava ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práce zpracovává marketingovou strategii pro vstup na trh Velké Británie pro společnost Stomi s.r.o. V první části práce jsou shrnuty relevantní teoretické koncepty a popsána metodika tvorby marketingové strategie v prostředí Business to Business. V praktické části práce je na základě této metodiky vypracována analýza trhu Velké Británie a navržena marketingová strategie.
Klíčová slova:
B2B; marketingová strategie; Velká Británie; vstup na trh
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5901