Název:
Vstup českých malých a středních podniků na rakouský trh na příkladu firmy Cockyshop.cz
Překlad názvu:
The expansion of small and medium-sized Czech enterprises into Austrian business market: the example of Cockyshop.cz
Autoři:
Kolářová, Hana ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Galan, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Hlavním cílem práce je návrh vhodné marketingové strategie pro českou firmu Cockyshop.cz, která plánuje vstup na rakouský trh internetového prodeje kontaktních čoček. Práce je koncipovaná tak, aby mohla sloužit i jako obecný návod pro další české malé a střední podniky, které se chystají vstoupit na některý z trhů členských zemí Evropské unie. Navrhovaná opatření jsou založena nejen na důkladné analýze veřejně dostupných zdrojů, ale také na vlastních šetřeních provedených přímo na rakouském trhu.
Klíčová slova:
kontaktní čočky; malý a střední podnik; marketingová strategie; Rakousko; vstup na zahraniční trh
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5900