Název:
Volební kampaně v České republice při volbách do Senátu a do krajských zastupitelstev v roce 2008
Překlad názvu:
Election campaign in the Czech Republic in election to the Senate and regional councils in 2008
Autoři:
Strapina, Lukáš ; Lebeda, Tomáš (vedoucí práce) ; Jüptner, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá volebními kampaněmi v České republice při volbách druhého řádu v průběhu roku 2008 a zkoumá míru profesionalizace volebních kampaní. Hlavní cíl práce je popis průběhu volební kampaně a zjištění, zda ve volbách druhého řádu se používá politický marketing.This study deals with the Election Campaign in the Czech Republic in a second-order elections during a year 2008 and the study is investigating the degree how many Election Campaigns were professional. The main aim of this study is a description of process of the Election Campaign and the study was checking up which political marketing is using in a second-order elections.
Klíčová slova:
politický marketing; volby druhého řádu; volby v roce 2008; volební kampaň; Česká republika; election in a year 2008; eletion campaign; political marketing; second-order elections; the Czech Republic