Název:
Kulturní komunikace města Písek v letech 2011-2012
Překlad názvu:
Culture communication of the Písek city in years 2010-2011
Autoři:
Hesounová, Martina ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce "Kulturní komunikace města Písek v letech 2010 - 2011" pojednává o Písku jako o subjektu na trhu a zároveň probíhá analýza použitých marketingových aktivit, které město využilo ke své prezentace v období 2010 - 2011. Cílem práce je tak vytvořit ucelený obraz o těchto aktivitách a pozici města v cestovním ruchu jihočeského kraje. Práce je rozdělena do pěti hlavních kapitol včetně závěru. Nejprve se práce věnuje teoretické části a to všeobecnému popisu města Písku. V prvních kapitolách rozebírá jeho historii, kulturní památky, významné osobnosti, kulturní akce a zajímavosti města. Dále pokračuje kapitola, která se již zaměřuje na marketingovou část a to na propagaci města. Jakými prostředky se město snaží profilovat ve svém regionu a jaké komunikační kanály k tomu využívá. Ve třetí kapitole práce zhodnocuje stav marketingové komunikace ve vybraném roce 2010 - 2011 a také ho porovnává se současným stavem a to od roku 2011 až doposud. V této části je využita také analýza SWOT, která nám pomáhá blíže určovat silné a slabé stránky, příležitosti a možná ohrožení města. Součástí této kapitoly je i kvalitativní výzkum provedený mezi obyvateli města Písku. V posledních kapitolách je rozebrána praktická část práce a to možné návrhy na zlepšení komunikace města do budoucna. Je zde navrženo...The thesis titled "Cultural communication of the Písek city in years 2010 - 2011" deals with the Písek city as a product on market and also deals with communication activities which were presented by the city in years 2010 - 2011. The aim of this dissertation is to give a comprehensive picture of these activities and the position of the Písek city in tourism in South Bohemia region. The thesis is divided in five main chapters including the conclusion. At first this thesis deals with a theoretical part where the general information is described. In the first chapters it analyses history, cultural heritage, celebrities, cultural events and interesting places. Then there is a chapter that focuses on the marketing part, promotion of the city. How the city tries to profile in its region and which communication channels uses. The third chapter of this thesis evaluates the status of marketing communication in selected year 2010 - 2011 and it also compares this status with the contemporary one from the year 2011 until now. In this part is also used the SWOT analysis which helps us to determinate the strengths, weaknesses, opportunities and possible threats of the city. A part of this chapter is also a qualitative research that was made among Písek inhabitants. The last chapter discusses the practical part...
Klíčová slova:
komunikace města; marketingová komunikace; Písek; rozbor; SWOT analýza; řešení; analysis; communication of the city; marketing communication; Písek; solution; SWOT analysis