Original title: Sociální reklama a její vliv na chování lidí
Authors: VYSOTSKAYA, Diana
Document type: Bachelor's theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: influence of social advertising on the people's behavior; people's emotions; social advertising; emocí člověka; sociální reklama; vliv sociální reklamy na chování lidí
Citation: VYSOTSKAYA, Diana. Sociální reklama a její vliv na chování lidí. České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/46663

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-320596


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2017-06-19, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share