Original title:
Propagace (promotion) destinace Třebíč
Translated title:
Promotion of destination Třebíč
Authors:
POLENDOVÁ, Michaela Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na Propagaci (promotion) destinace Třebíč. Hlavním cílem práce je identifikovat a zhodnotit současné nástroje propagování destinace Třebíč. Na základě analýzy současného stavu jsou dále navrhnuty možnosti vedoucí ke zlepšení a zvýšení povědomí o městě Třebíč jako o destinaci cestovního ruchu.The diploma thesis is focused on the promotion of Třebíč destination. The main objective of the thesis is to identify and assess the current tools for possible promotion of Třebíč destination. Based on the analysis of the current state, the possibilities to improve and increase awareness of Třebíč as a tourist destination are suggested.
Keywords:
analysis; city of Třebíč; destination of tourism; marketing research; means of promotion; media of promotion; Promotion; promotion mix; promotion tools; proposals.; analýza; destinace cestovního ruchu; marketingový výzkum; město Třebíč; nástroje propagace; návrhy.; Propagace; propagační mix; propagační média; propagační prostředky Citation: POLENDOVÁ, Michaela. Propagace (promotion) destinace Třebíč. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/49795