Original title: Porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek
Translated title: Comparison of buying atmosphere of two chosen retail units
Authors: BAREŠOVÁ, Aneta
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Customer; Marketing research; Personal; Presentation of goods; Retail units; Services; Shopping atmosphere; Store design; Store layout; Dispoziční řešení; Maloobchodní jednotky; Marketingový výzkum; Nákupní atmosféra; Personál; Prezentace zboží; Služby; Store design; Zákazníci
Citation: BAREŠOVÁ, Aneta. Porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/48722

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-317931


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-06-12, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share