Název:
Inovační management ve vybraném MSP
Překlad názvu:
Innovation management in chosen company
Autoři:
LACINOVÁ, Kristýna Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na využití inovačního managementu v malých a středních podnicích. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů týkající se inovačního managementu, invence, inovace, dělení inovací, měření a efektivnosti inovací. Podle názorů mnoha autorů je podnik, který neinovuje, odsouzen k zániku. Proto je často používaným mottem společností "Inovuj, nebo zemři". V praktické části je popsána zvolená společnost, která si nepřeje být uveřejněna, a je tedy popisována jako společnost XX. Jedná se o významnou tiskárnu s více než dvacetiletou tradicí. Cílem diplomové práce je popsat a zhodnotit uskutečněnou inovaci v podniku. Výstupem práce jsou návrhy na novou procesní mapu inovace, zhodnocení inovace podle inovačního indexu KLII a vytvoření pyramidy přínosů inovace. Důsledkem je snížení nákladů při realizaci budoucích inovací, posílení vize společnosti a zvýšení konkurenceschopnosti na trhu.The master thesis is dedicated to the use of innovation management in small and medium-sized enterprises. The theoretical part contains explanation of terms related to the innovation management, inventions, innovations, classification of innovations, measurement and effectivity of innovations. According to the opinions of many authors, the company that does not innovate is doomed to fail. That is why the often-used motto of companies is "Innovate or die". The chosen company which does not want to be named is described in the practical part. The enterprise is an important printing company with more than 20 years-long history. The aim of the master thesis is to describe and evaluated the realized innovation of the company. The output of the thesis contains plan of the processing map of the innovation, evaluation of the innovation by innovation index KLII and creation of the innovation benefits pyramid. The results of the thesis may contribute to lower costs of realization of future innovations, strengthening of the vision of the company and an increase of competitiveness.
Klíčová slova:
dělení a klasifikace inovací; inovace; inovační index; inovační proces; metody měření inovace; procesní mapy; dividing and classification of the innovations; innovation; innovation index; innovation process; methods of measuring innovation performance; processing maps Citace: LACINOVÁ, Kristýna. Inovační management ve vybraném MSP. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/45800