Original title:
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce
Translated title:
Buying atmosphere in the selected retail unit
Authors:
FIDLEROVÁ, Žaneta Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem této práce je zhodnocení nákupní atmosféry ve vybrané maloobchodní jednotce na základě výsledků z terénního výzkumu a vytvoření návrhu na zlepšení její nákupní atmosféry.The main aim of the thesis is a research, which is focused on buying atmosphere in the selected retail unit. The aim includes proposes some changes in store too.
Keywords:
buying atmosphere; buying behaviour; customer; managed interview; marketing research; questionnaire; retail unit; trade; dotazník; maloobchodní jednotka; marketingový výzkum; nákupní atmosféra; nákupní chování; obchod; strukturovaný řízený rozhovor; zákazník Citation: FIDLEROVÁ, Žaneta. Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/45506