Original title:
Multimédia ve firemní praxi
Authors:
VALEŠ, Pavel Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá využíváním multimédií ve firemní praxi, která jsou dnes používána v denním provozu každé větší firmy. Hlavním bodem v první části je vymezení pojmu multimédia, popis jednotlivých částí multimédií a následný popis multimediálních technologií, které lze ve firmách využít. Ve druhé části je kladeno za cíl zanalyzovat využití multimédií v konkrétní firmě, zhodnotit jejich stav a následně navrhnout, zrealizovat a vyhodnotit dopad nových technologií, které by měly firmě pomoci. This bachelor work deals with the use of multimedia in the corporate practice, which are used in the daily operation of each major company. In the first part, the main point is a definition of terms, a description of parts multimedia and then a description of multimedia technologies that can be used in companies. In the second part is being aimed to analyze the use of multimedia in a particular company, to valorize their status and to suggest, implement and evaluate the impact of new technologies that should help the company.
Keywords:
communication; education; efficieny of multimedia; interactivity; learning; marketing; multimedia; multimedia in the business; perception of multimedia; use of multimedia; efektivita multimédií; interaktivita; komunikace; marketing; multimédia; multimédia ve firmě; učení; vnímání multimédií; využití multimédií; vzdělávání Citation: VALEŠ, Pavel. Multimédia ve firemní praxi. České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Přírodovědecká fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/44007