Original title:
Space management vybrané obchodní jednotky
Translated title:
The retail space management
Authors:
HEJPETROVÁ, Lucie Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je navrhnout změny prostorového uspořádání prodejní a mimo prodejní plochy vybrané obchodní jednotky. Vybranou obchodní jednotkou je hypermarket Tesco v Písku. Návrh změn je proveden na základě zmapování současného dispozičního řešení prodejny a následně na postoji a spokojenosti zákazníků se současným prostorovým uspořádáním. Zároveň je kladen důraz, aby změny byly výhodné i pro prodejce. Teoretická část se zaměřuje na informace k tématu bakalářské práce. Praktická část obsahuje zmapovaný současný model a vyhodnocení dotazníkového šetření, na jehož základě jsou navrhnuty změny prostorového uspořádání.The aim of the thesis is to assess space management of a retail unit and to propose a new efficient model. The selected retail unit for this thesis is Tesco store in Písek. Theoretical part focuses on basics of space management and tactics that are used by retailers to utilize space. At the beginning of the practical part is description of current layout of the retail unit. After the description can be found evaluated survey that was conducted on customers. Based on acquired data a new layout is proposed while also respecting retail unit's needs.
Keywords:
customer; customer shopping behavior; layout of retail unit; merchandising; quantitative research; space management; kvantitativní výzkum; merchandising; nákupní chování; prostorové uspořádání prodejny; space management; zákazník Citation: HEJPETROVÁ, Lucie. Space management vybrané obchodní jednotky. České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/41607