Original title:
Podnikatelský záměr - založení reklamní agentury
Translated title:
Bussines Plan – Establishing, Expanding Company etc., Economic Evaluation
Authors:
Šebestová, Michaela ; Navrátil, Jaroslav (referee) ; Rompotl, Jaroslav (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na založení reklamní agentury. Na teoretickou část navazuje část analytická, která obsahuje důležité informace a analýzy. V návrhové části je vytvořen časový plán, podnikatelský plán a zhodnoceny rizika, které mohou nastat.
The subject of the thesis is to create a business plan for establishment an advertising agency. The theoretical part follows the analytical part, which contains important information and analysis. In the practical part is created a timetable, a business plan and evaluated the risks.
Keywords:
7S McKinsey; break even point; Business plan; Porter’s Five Forces; risks; SLEPT analysis; SWOT analysis; 7S McKinsey; bod zvratu; Podnikatelský plán; Porterův model pěti hybných sil; rizika; SLEPT analýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/65784