Název:
Podnikání v oblasti digitální fotografie
Překlad názvu:
The business in the domain of the digital photography
Autoři:
Molkupová, Petra ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Vasilenko, Alexandr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podnikání a jeho aplikací do digitální fotografie. Teoretická část je zaměřena na podmínky pro podnikání v České republice a poukazuje na různé možnosti podnikání v oboru digitální fotografie, potřebné vybavení a tematické žánry.
Náplní praktické části práce je popsání vybrané společnosti, její filozofie, historie, nabízené služby a prezentace na internetu. Poté jsou představeny největší konkurenční podniky, provedeno jejich srovnání s vybranou společností a doporučení k případnému zlepšení zvolené firmy. Odpovědi, které byly zjištěny během provedených rozhovorů ve vybrané společnosti jsou zakomponovány do popisu společnosti a jejího srovnání s jinými podniky a také jim je věnována samostatná kapitola. Dále jsou zmíněny možné směry vývoje oblasti digitální fotografie do budoucnosti z několika úhlů pohledu.
The bachelor thesis concerns to the matter of the business and its application to the digital photography. Theoretical part is focused to conditions for the business in Czech Republic and points to various possibilities of the business in the domain of the digital photography, needed equipment and thematic genres.
The contents of practical part of the thesis are description of selected company, its philosophy, history, offered services and on-line presentation. Its greatest rival companies are introduced and compared with selected company and recommendations are given to eventual improvement of chosen company. The replies which have been ascertained during passed interviews in selected company are inserted in the description of the company and its comparison with other companies and are described in autonomic chapter. Further potential directions of progress in the domain of future of digital photography are mentioned from several points of view.
Klíčová slova:
budoucnost; fotografie; podnikání; predikce; služby; společnost; trh; zboží