Original title:
Marketing Mix im Betrieb Budweiser Budvar
Translated title:
Marketingový mix v podniku Budějovický Budvar
Authors:
Rosínová, Ivana ; Polívková, Jana (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
ger Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce obsahuje vysvětlení pojmů marketing a marketingový mix. Následně stručně popisuje nástroje marketingového mixu: produkt, cenu, distribuci a marketingovou komunikaci. Praktická část práce zahrnuje popis podniku Budějovický Budvar,n.p. a analýzu nástrojů marketingového mixu. Součástí práce je zhodnocení současného stavu firmy z pohledu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a případné návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Keywords:
Cena; Distribuce; Marketing; Marketingová komunikace; Marketingový mix; Produkt
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5709