Original title: Marketing Mix im Betrieb Budweiser Budvar
Translated title: Marketingový mix v podniku Budějovický Budvar
Authors: Rosínová, Ivana ; Polívková, Jana (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: ger
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce obsahuje vysvětlení pojmů marketing a marketingový mix. Následně stručně popisuje nástroje marketingového mixu: produkt, cenu, distribuci a marketingovou komunikaci. Praktická část práce zahrnuje popis podniku Budějovický Budvar,n.p. a analýzu nástrojů marketingového mixu. Součástí práce je zhodnocení současného stavu firmy z pohledu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a případné návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Keywords: Cena; Distribuce; Marketing; Marketingová komunikace; Marketingový mix; Produkt

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5709

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3129


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share