Original title:
Expanze společnosti Škoda Auto a.s. na východní trhy
Translated title:
Expansion of the company Skoda Auto a.s. on the eastern markets
Authors:
Butta, Petr ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Erbenová, Lenka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
DP ukazuje proces internacionalizace společnosti Škoda Auto a.s. se zaměřením na expanzi na nové východní trhy patřící do skupiny tzv. emerging markets. Práce charakterizuje automobilové trhy v Rusku, Indii a Číně a následně uvádí i samotnou pozici Škody Auto. Tato pozice je sledována z hlediska zvolených forem vstupů na tyto zahraniční trhy (hypotéza). Dále je pozornost věnována nabízené produktové řadě a dosaženým prodejním výsledkům. Závěrem jsou autorem v rámci SWOT analýzy doporučeny další možné budoucí kroky pro společnost Škoda Auto na těchto trzích.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5688