Original title: Rozvoj procesuálních číselných představ žáků 1. stupně ZŠ
Translated title: Development of procesual number sense of primary schools pupils
Authors: Holáková, Sandra
Document type: Rigorous theses
Year: 2012
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: mathematical substantial environment,Stepping and Staircase environments,number as an operator,number as an address,understanding of negative number,concept,process,procept,isolated and generic model,building of schemas of mathematical terms; matematické podnětné prostředí,prostředí Krokování a Schody,číslo jako operátor,číslo jako adresa,představa záporného čísla,koncept,proces,procept,izolovaný a generický model,budování schémat matematických pojmů

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/45653

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-309942


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Rigorous theses
 Record created 2017-05-09, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share