Original title: Komentovaný překlad: Grimmsche Märchenfiguren und Archetypen in der Werbung (In: Hessissche Blätter für Volk- und Kulturforschung. sv. 44/45, Marburg: Jonas Verlag, 2009. ISSN 0175-3479.)
Translated title: Annotated translation: Grimmische Märchenfiguren und Archetypen in der Werbung (In: Hessissche Blätter für Volk- und Kulturforschung. vol. 44/45, Marburg: Jonas Verlag, 2009. ISSN 0175-3479.)
Authors: Kultová, Petra ; Svoboda, Tomáš (advisor) ; Veselá, Gabriela (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2012
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: faithful translation; translation; translation analysis; translation method; translation shift; analýza překladu; metoda překladu; překlad; překladatelský posun; věrný překlad

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/42976

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-307275


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2017-05-09, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share