Název:
Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci
Překlad názvu:
Analysis of the Marketing Mix for a Medicine available on a Prescription and a Medicine without Prescription in a particular Organization
Autoři:
Vondráková, Michaela Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Porovnat nákladovost zavedení léčivého přípravku na předpis a bez předpisu. Dále návrh marketingového mixu se zaměřením se na nástroje marketingové komunikace u léku na předpis. Práce bude provedena ve spolupráci s firmou Novartis, s.r.o.
Klíčová slova:
analyza; farmaceuticky prumysl; marketingova komunikace; marketingovy mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5595