Original title: Zhodnocení marketingových nástrojů ve firmě
Translated title: Evaluation of Marketing Tools in MARIE TUMOVÁ Firm
Authors: Tuma, Josef ; Nesnídalová, Jitka (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Zhodnocení marketingových nástrojů ve vybrané firmě s hlavním zaměřením na produkt, jejich současný stav a možný vývoj do budoucna.
Keywords: 4P; cena; distribuce; marketingová komunikace; marketingový mix; produkt

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5529

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2991


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share