Original title: Analýza positioningu značek na českém trhu dekorativní kosmetiky
Translated title: Analysis of Brand Positioning in the Czech Make-Up Market
Authors: Seidelová, Lucie ; Karlíček, Miroslav (advisor) ; Řiháček, Zdeněk (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Globální kosmetický trh každoročně dosahuje silného růstu v absolutním i relativním vyjádření. Předpovědi jeho dalšího vývoje jsou velmi pozitivní, hovořící o možném pokoření hranice $300 mld. v roce 2011, což by představovalo 16% růst za pětileté období. Pro oblast rychloobrátkového spotřebního zboží jsou to vysoké hodnoty, které jsou mimo jiné faktory odrazem rostoucího světového bohatství a stále zvětšujícího se důrazu spotřebitelů na svůj vzhled. Tato diplomová práce analyzuje kosmetický trh a jeho sekci, trh dekorativní kosmetiky z hlediska faktorů makroekonomických, demografických a spotřebních, přispívajících k modelování tohoto sektoru. Zároveň nastiňuje nové trendy v této oblasti s odkazy na nejmodernější příklady v praxi, a to jak globálně, tak se zaměřením na Českou republiku. Jejím hlavním výstupem je analýza positioningu značek, která čerpá z pozorování a dotazování českých spotřebitelek na základě vlastního výzkumu.
Keywords: brand; brand identity; brand image; brand mapping; brand positioning; dekorativní kosmetika; značka

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5511

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2979


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share