Název:
Prostředí pro vývoj a testování botů, umělá inteligence se schopností učení
Překlad názvu:
Software robot development and testing environment with AI adaptability features
Autoři:
Blénessy, Tibor ; Hruška, Petr (oponent) ; Spousta, Miroslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
slo
Abstrakt: [eng][cze] In the presented work I devote to design and implementation of game enviroment for computer driven players in 2D space. Next I present design and implementation of player to the designed enviroment. In player design I have used A* algorithm for action planning. I have used A* also for movement managment. I have used genetic algorithms to enhance heuristic function of A* algorithm. Project is implemented on Java SE 5 platform.V predložené práci se zabývam návrhem a implementací herního prostredí pro pocítacem rízené hráce ve 2D prostoru. Další cástí práce je návrh a implementace hráce ve vytvoreném prostredí. Pri návrhu chování hráce se používa algoritmus A*, stejný algoritmus je použit také pro rízení pohybu hráce po mape. K vylepšení heuristické funkce algoritmu A* je použita technika genetických algoritmu. Projekt je implementován na platforme Java SE 5.