Original title:
Muzejní prezentace a marketingová činnost v kulturní instituci na příkladu Muzea východních Čech v Hradci Králové
Translated title:
Museum Presentation and Marketing in a Cultural Institution on the Example of the Museum of East Bohemia in Hradec Králové
Authors:
Svobodová, Alena ; Svoboda, Aleš (advisor) ; Hájek, Václav (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Abstract:
Bakalářská práce se snaží vytvořit ucelenou studii o propagační a prezentační činnosti kulturní instituce na příkladu Muzea východních Čech v Hradci Králové. Na základě odborné literatury popisuje možnosti propagace muzea, jeho spolupráci s médii. Práce mapuje možnosti muzea v oblasti vystavování, přípravě muzejních programů a tvorbě publikací. Popsané teoretické možnosti bakalářská práce porovnává se skutečností na příkladu Muzea východních Čech v Hradci Králové. Součástí práce je i zhodnocení muzea z pohledu veřejnosti na základě dotazníkového šetření.
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/30431