Original title: Rozvoj žákovských kompetencí v projektové výuce matematiky
Translated title: Development of students' competence in project teaching of mathematics
Authors: Olšáková, Věra ; Novotná, Jarmila (referee)
Document type: Rigorous theses
Year: 2009
Language: cze
Abstract: Význam slova projekt je odvozen z latinského slova proicio {hodit, vrhnout vpřed, napřáhnout). V pedagogické literatuře nenajdeme jednoznačné vymezení pojmu projekt. Ve většině případů se hovoří rovnou o projektové výuce a projektovém vyučování. Projekt se tedy vyznačuje koncentrací na žáky a svou sociální výchovně-vzdělávací hodnotou - v průběhu řešení se silně uplatňuje i sociální učení. Řešení projektu tedy přispívá nejen ke vzdělávání žáků po obsahové stránce, ale také k utváření jejich sociálních, komunikačních a dalších dovedností. Svým přiblížením životu velice podporuje vnitřní motivací žáků.

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/19586

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-273832


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Rigorous theses
 Record created 2017-04-25, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share