Original title:
Rozvoj žákovských kompetencí v projektové výuce matematiky
Translated title:
Development of students' competence in project teaching of mathematics
Authors:
Olšáková, Věra ; Novotná, Jarmila (referee) Document type: Rigorous theses
Year:
2009
Language:
cze Abstract:
Význam slova projekt je odvozen z latinského slova proicio {hodit, vrhnout vpřed, napřáhnout). V pedagogické literatuře nenajdeme jednoznačné vymezení pojmu projekt. Ve většině případů se hovoří rovnou o projektové výuce a projektovém vyučování. Projekt se tedy vyznačuje koncentrací na žáky a svou sociální výchovně-vzdělávací hodnotou - v průběhu řešení se silně uplatňuje i sociální učení. Řešení projektu tedy přispívá nejen ke vzdělávání žáků po obsahové stránce, ale také k utváření jejich sociálních, komunikačních a dalších dovedností. Svým přiblížením životu velice podporuje vnitřní motivací žáků.
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/19586