Original title:
Využití Evropského jazykového portfolia pro rozvoj dovedností hodnocení a sebehodnocení u žáků ZŠ
Translated title:
Use of the European Language Portfolio for the development of evaluation and self-evaluation skills of primary school pupils
Authors:
Havlíčková, Radka Document type: Rigorous theses
Year:
2007
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce řeší otázky hodnocení a sebehodnocení žáků základní školy. Je zaměřena na využití Evropského jazykového portfolia jako prostředku pro rozvoj dovednosti sebehodnocení u žáků. Teoretická část obsahuje pojmy s touto problematikou spojené. Praktická část poskytuje návod na zavedení a práci s EJP. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)This diploma paper resolves the question of pupils" evaluation and selfevaluation. It is focused on the use of the European Language Portfolio as a tool to develop evaluation skills with pupils. The theoretical part consists of definitions connected with these questions. The practical part provides a guide how to introduce and behave with the ELP. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/8963