Název:
Obtíže žáka s vývojovou dysfázií při osvojování anglického jazyka
Překlad názvu:
Difficulties for Pupils with Dysphasia when learning English
Autoři:
Pilousová Baumannová, Gabriela ; Housarová, Blanka (vedoucí práce) ; Michalová, Zdena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Abstrakt: Z kvalitativní analýzy uvedené v kapitole 4.7 implicitně vyplývá, že se dosavadní metodika výuky cizích jazyků u dysfatických žáků příliš neosvědčuje. Je proto třeba hledat jiné postupy, které by pomohly kompenzovat specifické nedostatky těchto žáků. V následujícím textu jsou již navržena některá konkrétní opatření zmírňující dopad vývojové dysfázie na osvojování angličtiny či cizího jazyka obecně. Tato opatření se týkají orálního a písemného projevu žáka, vyučovacích pomůcek, zadávání domácích úkolů a celkové motivace k učení cizímu jazyku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)