Název:
Specifika ocenění televizní společnosti – ukázka na FTV Prima, spol. s.r.o.
Překlad názvu:
Specifics of valuation of television companies - demonstration on FTV Prima, spol. s.r.o.
Autoři:
Korolev, Alexander ; Pláničková, Markéta (vedoucí práce) ; Plánička, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je identifikovat specifika oceňování televizních společností. Výzkum je proveden na příkladu společnosti FTV Prima, spol. s.r.o. Nejdříve je představena detailní finanční a strategická analýza s důrazem nejen na zvolený podnik, ale i na celé odvětví. Poté je zpracován balík závěrů a doporučení ohledně oceňování televizních společností. Poslední kapitolou je stručný přehled zjištěných specifik, který by měl seznámit znalce s podstatou této problematiky před zahájením oceňovacích práci. Součástí práce je i prezentace schématu práce se specifickými generátory hodnoty pro televizní společnosti.The aim of the graduate work is to identify the specifics of valuation of television companies. The research was conducted on the example of a company FTV Prima, spol. s.r.o. Firstly a detailed financial and strategic analysis has been made with an emphasis not only on the selected company, but also for the entire industry. Then was prepared a package of conclusions and recommendations regarding the valuation of television companies. The last chapter is a brief overview of the identified specifics that should introduce an evaluator to the substance of this issue, prior to the start of valuation work. The work contains a scheme of work with specific television value drivers.
Klíčová slova:
FTV Prima; ocenění televize; televizní trh; FTV Prima; television valuation; TV market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53455