Název: Marketingová strategie společnosti Unicorn, a.s.
Překlad názvu: Marketing Strategy of Unicorn Company
Autoři: Grämerová, Andrea ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ICT trh; Marketingová strategie; Situační analýza; SWOT analýza; ICT market; Marketing strategy; Situation analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52743

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264525


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet