Original title:
Marketing Strategy of GRANO Skuteč spol. s r.o.
Translated title:
Marketingová strategie společnosti GRANO Skuteč spol. s r.o.
Authors:
Zahradníček, Lukáš ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Štěrbová, Ludmila (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
eng Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[eng][cze] This Diploma thesis covers the topic of marketing strategy of the Czech company GRANO Skuteč spol. s r.o. for entering the Austrian market. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part is focused on the process of planning a marketing strategy a of a building construction company. The practical part deals with the particular case of planning the marketing strategy for the company GRANO Skuteč spol. s r.o. Analyzes of the macro and micro environment are used to find the best solution, which recommended at the end of the thesis.Diplomová price pojednává o marketingové strategii společnosti GRANO Skuteč spol. s r.o. za účelem vstupu na rakouský trh. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na proces plánování marketingové strategie stavební společnosti. Praktická část se zabývá konkrétním případem plánování marketingové strategie pro společnost GRANO Skuteč spol. s r.o. Analýzy makro a mikro prostředí jsou použity k nalezení nejlepšího řešení, které je v závěru práce doporučeno.
Keywords:
building construction; foreign market; marketing communication; marketing mix; marketing strategy; PEST analysis; SWOT analysis; analýza PEST; analýza SWOT; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; stavebnictví; zahraniční trh
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/52636