Název:
Marketing Strategy of GRANO Skuteč spol. s r.o.
Překlad názvu:
Marketingová strategie společnosti GRANO Skuteč spol. s r.o.
Autoři:
Zahradníček, Lukáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] This Diploma thesis covers the topic of marketing strategy of the Czech company GRANO Skuteč spol. s r.o. for entering the Austrian market. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part is focused on the process of planning a marketing strategy a of a building construction company. The practical part deals with the particular case of planning the marketing strategy for the company GRANO Skuteč spol. s r.o. Analyzes of the macro and micro environment are used to find the best solution, which recommended at the end of the thesis.Diplomová price pojednává o marketingové strategii společnosti GRANO Skuteč spol. s r.o. za účelem vstupu na rakouský trh. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na proces plánování marketingové strategie stavební společnosti. Praktická část se zabývá konkrétním případem plánování marketingové strategie pro společnost GRANO Skuteč spol. s r.o. Analýzy makro a mikro prostředí jsou použity k nalezení nejlepšího řešení, které je v závěru práce doporučeno.
Klíčová slova:
analýza PEST; analýza SWOT; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; stavebnictví; zahraniční trh; building construction; foreign market; marketing communication; marketing mix; marketing strategy; PEST analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52636