Original title:
Corporate identity v rodinnom podniku
Translated title:
Corporate Identity for family business
Authors:
Cerulík, Michal ; Svobodová, Ivana (advisor) ; Müllerová, Jana (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Cieľom tejto diplomovej práce je popísať význam a navrhnúť Corporate Identity pre vedenie rodinnej firmy. V teoretickej časti sú popísané špecifiká rodinného podnikania a taktiež podrobne rozobrané jednotlivé zložky CI a to menovite produkt, firemný design, kultúra a komunikácia. Metodologická časť sa zaoberá výskumom trhu. V praktickej časti je navrhnutý postup na implementáciu CI ako aj formulácia základných hodnôt podniku potrebných pre jeho dlhodobé fungovanie. Taktiež je navrhnutý nový slogan, nová firemná kultúra a firemná komunikácia. Ďalej je vypracovaný grafický manuál, ktorý pokrýva nasledovné oblasti : logo spoločnosti, definícia firemných farieb, definícia firemného písma, vizuál vizitky, vizuál hlavičkového papiera, dizajn propagačných a reklamných materiálov. Mimo toho bola vytvorená nová webstránka firmy, ktorá okrem zahrnutia vizuálnych prvkov poskytuje aj množstvo zlepšení v oblasti užívateľského prostredia. Na záver sú odporučené kroky pre vedenie podniku, smerujúce k úspešnej implementácii navrhovanej Corporate identity.Cílem této diplomové práce je popsat význam a navrhnout Corporate Identity pro vedení rodinné firmy. V teoretické části jsou popsány specifika rodinného podnikání a také podrobně rozebrány jednotlivé složky CI a to jmenovitě: produkt, firemní design, kultura a komunikace. Metodická část se zabývá výzkumem trhu. V praktické části je navržen postup na implementaci CI jakož i formulace základních hodnot podniku potřebných pro jeho dlouhodobé fungování. Také je navržen nový slogan, nová firemní kultura a firemní komunikace. Dále je vypracován grafický manuál, který pokrývá následující oblasti : logo společnosti, definice firemních barev, definice firemního písma, vizuál vizitky, vizuál hlavičkového papíru, design propagačních a reklamních materiálů. Mimo toho byla vytvořena nová webstránka firmy, která kromě zahrnutí vizuálních prvků poskytuje i řadu zlepšení v oblasti uživatelského prostředí. Na závěr jsou doporučené kroky pro vedení podniku, směřující k úspěšné implementaci navrhované Corporate identity.The aim of this Master´s Thesis is to describe importance and implementation of corporate identity for family business. The theoretical part describes specifics of family business and analyze the components of CI, namely : product, corporate design, culture and communication. Methodological part focuses on market research. In the practical part of this thesis, the process of CI implementation as well as formulation of company´s basic values, needed for its long term functioning, are proposed. Also the new slogan, corporate culture and corporate communication are proposed. Afterwards design manual is executed. This design manual covers following areas : company logo, corporate colors, corporate font, business card template, heading paper template, advertisement materials design. Besides that, the new company webpage is was created. This website will involve the visual of the company as well as will help to improve user interface for customers. In the summary, the steps leading to successful implementation are suggested to the management.
Keywords:
Corporate communication; Corporate culture; Corporate design; Corporate identity; Family business; Firemní dizajn; Firemní identita; Firemní komunikace; Firemní kultura; Rodinný podnik
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/52528