Název:
Komunikační strategie a zhodnocení uvedení značky Sládkova limonáda na trh
Překlad názvu:
The Communication Strategy of Sládkova limonáda
Autoři:
Nováková, Kristýna ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie značky Staropramen Sládkova limonáda. Práce je zaměřená na marketingovou strategii této značky se zaměřením na komunikační strategii. Důraz je kladen především na aktuální trendy, které ovlivňují trh a s ním i strategie firem přítomných na trhu. Cílem práce je navrhnout komunikační strategii značky Staropramen Sládkova limonáda. Komunikační strategie vychází z informací a dat nashromážděných pomocí dotazníkového šetření, situační analýzy a následného zhodnocení dosavadní aplikované marketingové strategie.This diploma thesis is focused on the communication strategy of the Staropramen brand Sládkova limonáda. The thesis is aimed on the description of the marketing strategy of the brand with main focus on communication strategy. The emphasis is placed on current trends affecting the market and the strategies of companies presented on the market. The major goal is to create a communication strategy plan for Staropramen Sládkova limonáda. The communication strategy is based on theoretical knowledge, information and data collected through a questionnaire survey, situational analysis and subsequent evaluation of the strategy of launching the brand on the Czech market.
Klíčová slova:
Komunikační mix; Komunikační strategie; Marketingový výzkum; Sladová limonáda; Sládkova limonáda; Trh nealkoholických nápojů; Communication Mix; Communication Strategy; Lemonade malt; Marketing research; Soft drinks market; Staropramen Sládkova limonáda
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52434