Original title:
Analýza spotřebního chování na webových portálech
Translated title:
Analysis of Consumer Behavior on Web Portals
Authors:
Reimann, Petr ; Hajdíková, Taťána (advisor) ; Váchová, Lucie (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem mé bakalářské práce je zjistit faktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu na internetu. Rád bych představil nejznámější webové portály nabízející jak nové, tak použité zboží. Práce analyzuje využití jednotlivých nejznámějších webových portálů v České republice se zaměřením na vzrůstající oblíbenost repasovaného zboží. Teoretická část, která zkoumá preference spotřebitelů převážně na českém trhu, je hlavním podkladem pro vytvoření části praktické. V praktické části bude pomocí dotazníkové metody naplňován hlavní cíl práce.Na základě žádosti vedoucího bakalářské práce, není její součástí anglická část abstraktu, vč. klíčových slov.
Keywords:
není; faktory ovlivňující spotřebitele během nakupování; internetový nákup a prodej; nové a použité zboží; spotřební chování; webové portály
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/52363