Original title:
Analýza marketingového mixu společnosti Glaverbel Czech a.s.
Authors:
Nedbal, Lukáš ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Řeholová, Štěpánka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Předmětem práce je analýza marketingových nástrojů největšího výrobce plochého skla ve střední a východní Evropě. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky týkající se významu jednotlivých marketingových nástrojů na průmyslovém trhu. Z toho vychází praktická část, v níž dochází k hodnocení konkrétních marketingových činností vybraného podniku. Práce obsahuje i řadu doporučení, jak zefektivnit stávající marketingový mix. Hlavním cílem je podat informace o přednostech a nedostatcích marketingového mixu tohoto velkého průmyslového podniku.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4730