Název:
Specifika marketingové komunikace americké IT firmy na evropském trhu
Překlad názvu:
Specifics of Marketing Communication of American IT company on the European market
Autoři:
Hradecká, Aneta ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Bič, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zaobírá specifiky marketingové komunikace americké IT firmy na evropském trhu. Cílem je popsat základní teoretická východiska marketingu a marketingové komunikace. Hlavním cílem této práce je analýza marketingové komunikace společnosti Hewlett Packard Enterprise, její zhodnocení a formulování doporučení, která by vedla k zefektivnění marketingové komunikace této společnosti. Přínosem práce je komplexní pohled na firmu a analýza její komunikace a následné návrhy na zlepšení, které by následně mohly být uplatněny v praxi.This master thesis deals with the specifics of marketing communication of American IT company on the European market. The aim of this work is to describe principles of marketing and marketing communication. The main objective of this work is the analysis of Hewlett Packard Enterprise marketing communication, its evaluation and formulation of recommendations that would lead to more effective marketing communication. The benefit of this thesis should be creating comprehensive view of the company, analysis of its communication and subsequent suggestions for improvement, which could be applied in practice.
Klíčová slova:
B2B trh; IT; komunikační mix; marketingová komunikace; marketingový mix; B2B market; communication mix; IT; marketing communication; marketing mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53252