Název:
Podnikatelský záměr: specializovaná cestovní kancelář či organizace
Překlad názvu:
Business Plan: a specialized travel agency or organization
Autoři:
Varhol, Marek ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Mísař, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je vytvoření podnikatelského plánu na založení malé specializované cestovní kanceláře, za účelem posouzení a ověření proveditelnosti podnikatelského záměru na současném velmi konkurenčním trhu cestovního ruchu. Přínosem práce je využitelnost získaných poznatků i zpracovaného podnikatelského plánu v praxi. Práce též může posloužit pro přípravu a realizaci jiných podnikatelských záměrů z oboru cestovního ruchu, případně jako obecná ukázka tvorby podnikatelského plánu. První teoretická část práce se zabývá malým a středním podnikáním, oborem cestovního ruchu se zaměřením na činnost cestovních kanceláří a metodologií tvorby podnikatelského plánu. Předmětem druhé, praktické části práce je zpracování konkrétního reálného podnikatelského plánu na založení cestovní kanceláře a jeho vyhodnocení.Aim of the thesis is to create a business plan for a small specialized travel agency to assess and verify feasibility of the plan at today's very competitive tourism market. Benefit of this thesis is usability of findings and created business plan in practice. The work may also serve for preparation and realization of other business projects in the field of tourism, or as a general example of how to create a business plan. First theoretical part is focused on small and medium sized entrepreneurship, tourism industry with a focus on activities of travel agencies, and a methodology of creating a business plan. Subject of second practical part of the thesis is creation of a specific real business plan for establishing a travel agency and the plan's evaluation.
Klíčová slova:
cestovní kancelář; cestovní ruch; podnikatelský plán; podnikání; business plan; entrepreneurship; tourism; travel agency
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53219