Original title:
Customer experience
Translated title:
Customer Experience Managegement
Authors:
Koperdáková, Zuzana ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá tématikou Customer Experience a pojmů s tímto tématem souvisejících. Obsahově je práce rozdělena do tří částí. V první části jsou vysvětleny obecné pojmy, jako zkušenost nebo loajalita zákazníků. Druhá část je věnována medotologii využívané pro mapování a řízení Customer Experience. Ve třetí části je popsáno využití Customer Experience Managementu v praxi. Konkrétně v rámci Touch Point Analýzy provedené u společnosti GE Money Bank.Bachelor thesis deals with the theme of customer experience and terms related to this topic. The thesis consists of three parts. The first part explains the terms generally, as the experience or customer loyalty. The second part is dedicated to medotology used for Customer Experience Management. In the third part is described application of Customer Experience Management in practice, particularly in the context Touch Point Analyses in GE Money Bank.
Keywords:
Customer Experience; Customer Experience Management; Customer Journey; Touch Point Mapping; Customer Experience; Customer Experience Management; Customer Journey Mapping; Touch Point Analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/52993