Original title:
Zavedení filosofie CRM v podniku v oblasti letecké dopravy
Translated title:
Implementation of philosophy of CRM in selected company in airline industry
Authors:
Pavelka, Jakub ; Koliš, Karel (advisor) ; Konvalinka, Michal (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je definovat filosofii, jednotlivé fáze a nejdůležitější principy v budování řízení vztahů se zákazníky a jejich teoretické pojetí aplikovat ve vybrané společnosti na trhu letecké dopravy. Na základě identifikace míst a procesů, které mají na interakci zákazníka se společností nejvýraznější vliv, budou formulovány opatření, která jsou pro implementaci filosofie stěžejní.The aim of this Bachelors Thesis is to define the philosophy, individual phases and the most important principles in building the customer relationship management and their theoretical concepts applied in selected company in airline industry. Based on the identification of places and processes that have the most significant impact on interaction between customers and company will be formulated fundamental measures for the implementation of the philosophy.
Keywords:
airline industry; CRM; customer relationship management; customer value; CRM; hodnota zákazníka; trh letecké dopravy
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/52770