Název:
Česká televize a Generace Y
Překlad názvu:
Czech television and it's content for Generation Y
Autoři:
Jůzová, Klára ; KRUML, Milan (vedoucí práce) ; Zlatušková, Kamila (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá změnami na televizním trhu v posledních letech. Jejím cílem je definovat specifickou diváckou skupinu, její chování a preference: současnou generaci mladých ve věkovém rozmezí 15 - 35 let, kteří sociologicky spadají do takzvané Generace Y.
V kontextu změn na televizním trhu práce zkoumá přístup, porozumění a způsob oslovování této skupiny ze strany veřejnoprávní České televize (ČT).This thesis focuses on the changes the television industry has undergone in recent years. The aim of the thesis is to define a specific audience group and its preferences: the current generation of young people aged between 15 and 35 who belong to the sociological group called "Generation Y". The thesis contributes to knowledge by examining how the public Czech Television (CT) understands and addresses the needs of this specific audience group.
Klíčová slova:
analýza; filmová teorie; mládež; sociální skupiny; televize; televizní diváci; televizní pořady; televizní tvorba; Česká televize
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/9557