Název: Marketingový audit festivalu Divadlená Nitra
Překlad názvu: Marketing audit of the festival Divadelná Nitra
Autoři: Surovková, Simona ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SYROVÝ, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Divadelná Nitra (Nitra, Slovensko); divadelní management; manažerský audit; marketingové aktivity; marketingový audit; marketingový plán

Instituce: Akademie múzických umění v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/9446

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-261144


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Akademie múzických umění v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-10-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet