Original title:
Marketingová komunikace vybrané organizace
Translated title:
Promotion of selected company
Authors:
Svatek, Jakub ; Švec, Václav (advisor) ; Lukáš, Lukáš (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá jedním z klíčových nástrojů marketingové komunikace společnosti Tesco, kterým je promoční leták. Cílem práce je zhodnocení vnímání vizuálního zpracování a uživatelské přívětivosti letáku samostatně i ve vztahu k letákům konkurenčním. První část práce definuje teoretická východiska z oblastí marketingu, marketingové komunikace a marketingového výzkumu. V následující praktické části práce je proveden dvoufázový marketingový výzkum složený z individuálních hloubkových rozhovorů, na něž navazuje dotazníkové šetření. V závěru jsou shrnuty výsledky výzkumu, na jejichž základě budou doporučeny návrhy k možnému zlepšení stávajícího provedení letáku.
This thesis deals with one of the key marketing communication tool of Tesco company, which is a promotional leaflet. The aim is to evaluate how is visual design and user friendliness of leaflet perceived independently and in relation to competing leaflets. The first part defines the theoretical basis of the areas of marketing, marketing communications and marketing research. The following practical part of the thesis contains a two-phase marketing research composed of individual in-depth interviews, which is followed a survey. In conclusion, the research results are summarized. Based on the results proposals are recommended for possible improvements of the current version of leaflet.
Keywords:
komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; marketingový výzkum; podpora prodeje; promoce; reklama