Original title:
Cenová rozdílnost bioproduktů a jejich substitutů
Translated title:
Price Disparity Of Bioproducts And Their Substitutes
Authors:
Řeháková, Julie ; Toth, Štefan (advisor) ; Pavel, Pavel (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se věnuje rozdílnosti vnímání biopotravin a bioproduktů zákazníkem. V práci jsou analyzovány teoretické pojmy, týkající se biopotravin na českém trhu a pojmy týkající se chování spotřebitele. Zahrnuje marketingový výzkum týkající se spotřebitelského chování prostřednictvím dotazníkového šetření. Výsledky on-line výzkumu jsou formulovány graficky a slovně, přičemž výsledky ukazují, že současní zákazníci si biopotraviny nakupují, avšak jejich zvýšení cen by znamenalo velký pokles zákazníků.This bachelor thesis is devoted the differences of perception of organic food and organic products customer. The thesis analyzes theoretical concepts relating to organic food on the Czech market and the concepts relating to consumer behavior. It includes market research on consumer behavior trough a questionnaires. The results of online research are formulated graphically and verbally, and the results show that current customers can buy organic food, but the price increase would mean a big drop of customers.
Keywords:
bioprodukt; cena; konvenční potravina; srovnání